وادی ایمن

اللهم اشف قائدنا الخامنئی(روحی فداه)...

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

 

خبر آمد که تو بیمار شدی! زار شدم‬ …
‫با دلم بر سر بالین تو احضار شدم‬
‫قوّت چشم من از قوّت چشمان تو بود‬
"چشم بیمار ترا دیدم و بیمار شدم‬ "...

 

دل نوشت: مولای من، آقا جان! تو دریای بیکران برکاتی برای ما...

تو ذخیره بزرگ انقلاب مایی...

مثل همیشه چون کوه بمان و پرچم را به دست صاحب مان برسان...

 

برای سلامتی رهبر عزیزمان 5 صلوات...

 

  • وادی ایمن

نظرات  (۷)

  • ی آنتی زایون
  • سلام
    ممنون ان شاالله سریع تر بلند بشن بعضی ها خیلی خوشحال شدن ..
    پاسخ:
    سلام
    خداوند بدخواهان ایشون رو کور کنه ان شاالله
  • ی آنتی زایون
  • نماز بی ولایت حقه بازیست

    اساس مسجدش بتخانه سازیست

    چرا دشمن نمیخواهد بفهمد

    وضوی بی ولایت آب بازیست

    پاسخ:
    عالی بود
    ممنون
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    "باشد تا در سایه ی ولایت فقیه رستگار شویم"
    پاسخ:
    با سلام
    ان شاءالله
  • دانلود رایگان بازی
  • سلام دوست عزیز
    وب جالبی داری
    منم ی سایت دارم
    ممنون میشم منو هم لینک کنی
    با عنوان \" دانلود رایگان بازی \"
    و ادرس http://tixa.ir
    البته اگه افتخار بدی
    راستی منتظر حضور گرمت در سایتم هستم
    فقط ی سری بزنی خوشحال میشم

    _____*#######*
    ___*##########*
    __*##############
    __################
    _##################_________*####*
    __##################_____*##########
    __##################___*#############
    ___#################*_###############*
    ____#################################*
    ______############ I Love You #######*
    _______#############################*
    ________###########################*
    __________########################*
    ___________*####################*
    ____________*#################*
    _____________*##############*
    _______________############*
    ________________#########*
    ________________*#######*
    _________________#####*
    __________________###*
    __________________##*
    __________________#*
    پاسخ:
    با سلام خدمت می رسم

    اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
    صدباربه جانتان قسم ما مردیم
    وقتی که شنیدیم کمی بی حالید
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از حضور شما
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اللهم صبی علی محمد وآل محمد

    ان شالله خدابهشون سلامتی بده

    پاسخ:
    آمین
    سلام دوست آشــــــــــــــــنای من...
    غدیر وصاحب غدیر غــــــریب مانده اند قدمی بردار ....
    بی صبرانه منتظر نگاه زیبایت هستم ...
    پاسخ:
    با سلام
    خدمت میرسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی