وادی ایمن

با کریمان کار ها دشوار نیست...

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

 

مولاجان!

با دیدن تو چشم همه مات می شود

زهرا پس از تو مادر سادات می شود

 

دل نوشت: خدایا به شادی قلب علی(علیه السلام) در لحظه میلاد اولین فرزندش، ما را یاری کن تا امام زمان خود را تنها مگذاریم...

 

میلادش بر شیعیانش و محبینش مبارک

  • وادی ایمن

میلاد امام حسن

نظرات  (۳)

  • طاها صابر
  • سلام
    من برای تولد مادرم یک وب طراحی کردم و تصمیم دارم براش به اندازه سال تولدش یعنی 55 تا تبریک براش جمع کنم
    لطفا شما هم بیا و تبریک بگو
    این شکلی به من تو جبران 1 میلیونیم زحماتش کمک کردی
    پس منتظرم...
    ممنون خییییییییییییلی زیاد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام
    عیدتون مبارک
    طاعاتتون قبول

    آمیــن به دل نوشتتون

    التماس دعا
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به بهشتی

    http://heyateketab.blog.ir/post/243

    پاسخ:
    با سلام 
    خدمت میرسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی