وادی ایمن

یک گام تا وصال

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

دانلود فایل تصویری

فرمت : mp4

حجم : 10 مگابایت

متن سخنرانی استاد شجاعی:

وقتی راجع به امام زمان صحبت میکنیم یعنی کسی که تجلی کامل رب العالمین است. رب العالمین یعنی کی ؟ یعنی اونی که تمام اتم ها و الکترون ها و نوترون ها و پروتون های عالم را خودش خلق کرده .طراحی و ساخت  .4 مرحله دارد این رو دیگه همتون می خونید . الَّذِى خَلَقَ فَسَوَّى‏/ وَ الَّذِى قَدَّرَ فَهَدَى‏(سوره اعلی ایات  2و3 ) این 4 مرحله در همه نظام خلقت هست . یعنی شما دست روی هیچ موجودی از موجودات عالم نمی تونید بگذارید که این 4 مرحله را طی نکند .

 1.خلق  2. تسویه 3.ا ندازه گیری ریاضی و 4. هدایت  همه موجودات . خدا یعنی این . اونی که جلویش می ایستی و نماز میخونی و میگی الله اکبر یا میگی بسم الله الرحمن الرحیم یا میگی الحمدلله رب العالمین یعنی اونی که میلیون ها دانشمند در تمام دانشگاه های دنیا مشغول مطالعات تجلیات ریاضی او هستند این میشه رب العالمین  .

اونی که خودش میگه مصور هستم یعنی هیچ شیئی از اشیاء عالم  نیست مگر تصویرگریش را خودم انجام بدم.  اونی که میگه هُوَ الَّذِى یُصَوِّرُکُمْ فىِ الْأَرْحَام (سوره ال عمران ایه 6 ). منم که شما رو تو رحم های مادرتون تصویرگری میکنم . یعنی 160 هزار میلیارد سلول رو  طراحی و ساخت میکنم سر هم میکنم میشه یه بچه .

اونی که 8000 سال سابقه علم پزشکی مشغول تجلی ریاضی اودر بدن هست و هنوزم موفقیت زیادی بدست نیاورده . 8000 سال یکی از مخلوقات او را بشر داره مطالعه میکنه . اونی که ریچارد هندرسون در انگلستان میگه من 20 سال تمام تونستم  فقط ارایش 4000 اتم در یک مولکول رو کشف کنم . این 4000 اتم  در یک مولکول آرایششون چطور هست .

خدا یعنی این . یعنی خدای شیمی ، فیزیک ، ریاضی ، جبر ، مثلثات ، کیهان شناسی ، کهکشان شناسی ، پزشکی همه ی این ها رو که جمع کردی تجلیش میشه امام زمان .

امام زمان یعنی همه ی اون که اومده روی زمین . یک نامه نوشته اون موقع که به درد الان ما هم میخوره .من نامه رودر هر دو کتاب آوردم. اونجا دو تا صفت رو ذکر میکنه که اگه در شیعه بود من تا به الان ظهور کرده بودم . تا به الان یعنی چی ؟ یعنی چند سال پیش ؟ 1000 سال پیش . میگه اگر شیعیان این 2 صفت رو داشتن من با عجله میومدم . این کلمه خیلی مهمه ها . حضرت توپ رو انداخته تو زمین ماها . که تو هی نگی عجل علی ظهورک . عجل لولیک الفرج بخدا بگی. میگه بابا عجله من عجله داشتم بیام شما هیچ عچله ای نداشتید . هیچ کاری نکردید اصلا . اون 2 صفت چیه ؟ یکی عاطفه و وفاداری که ما نداریم اصلا نسبت به امام زمان  و یکی همدلی و وحدت . شیعیان اگر این 2 صفت رو داشتند من تا الان با عجله اومده بودم .

آدم ها از خواب هاشون ، از خیال هاشون ، از هوس هاشون معلوم میشه چیکاره هستن . تو اصلا هوس امام زمان رو داری ؟ دلتنگی رو داری ؟ میخوای بری بیاریش ؟ میخوای کمکش کنی ؟ تو سوره اسرا میدونی چی میگه ؟ میفرماید: قیامت روزی ست که هر آدم رو بر اساس نوع رفتارش با امام زمانش کمکمون میکنن . میفرماید : یَوْمَ نَدْعُواْ کُلَّ أُنَاسِ  بِإِمَامِهِم (سوره اسرا ، آیه 72) قیامت روزی است که هر آدمی رو بر اساس نوع رفتاری که با امام زمانش داشته . من شما نباید اون روزی که چشممون تو چشم امام زمان میفته بگه : تو نه سرباز خوبی برای من بودی ، نه بچّه ی خوبی بودی .

اگر تنهایی مجرّدی دیگه از این به بعد با بابات زندگی کن 2 نفره . اگر ازدواج کردی باباتم بیار تو خونه 3 نفره ، اگر بچّه داری باباتم باز بیار . یک عضو از امشب تصمیم بگیر به خانوادت اضافه کنی به خودت . یعنی چی ؟ یعنی همون طور که یه زمانی فکر می کنی نسبت به همسرت ، فرزندت یه مسئولیّتی داری یه وقتی رو باید برای آنها بگذاری . مال آنها هستی . یه مقدار از ذهنت ، استعدادت ، جوانیت ، هوشت ، عاطفت ، دلت بذار برای امام زمانت . یکمی صرف آقا کنید . یکمی وقت بذارید برای آقا.


  • وادی ایمن

یک گام تا وصال

نظرات  (۲)

با سلام.داشتن یک بنر زیبا و تبادل بنر موجب افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه موجب افزایش دیدگاه ها می شود.جهت مشاهده ی نمونه کارها و سفارش بنر مراجعه نمایید.هزینه طراحی واریز ۵تومان پس از طراحی است.موفق و سربلند باشید.
http://tlogo.blog.ir/
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    به جمع وبلاگ بسیار زیبایی دارید . به جمع وبلاگ نویس ها خوش اومدی . لینکت کردم .
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی