وادی ایمن

دوباره یک غروب دلنشین

دوباره یک صدا،

صدای سبز

عکس ها و تصاویر متحرک پروانه های زیبادوباره می پرد کبوتریعکس ها و تصاویر متحرک پروانه های زیبا

به دور گنبد حرم

دوباره چشمهای من

پر از نگاه کاشی و ستاره می شود

کنار حوض

دوباره ذهن من

پر از صدای بالهای یک فرشته می شود

نگاه کن!

من آن کبوترم

به دور گنبد طلایی اش

 

عکس ها و تصاویر متحرک پروانه های زیباچه عاشقانه می پرمعکس ها و تصاویر متحرک پروانه های زیبا

 

دل نوشت: مولای من نمی دانم چه سری است که تو  هم کنیه و هم نام و هم لقب مولا امیرالمومنین هستی؟ ابا الحسن علی موسی الرضا المرتضی (علیه السلام)

شاید بی حکمت نباشد که مشهدت برای من بوی نجف را به ارمغان می آورد و باب الجوادت، ایوان نجف را برایم تداعی می کند...  ای کاش امشب کنار پنجره فولادت بودم و در جاری ترین لحظات زائرانت شریک می شدم...

مولای من! برای مان دعا کن تا شیعه باشیم و شیعه باقی بمانیم تا... تا پایان...، تا آغاز... تا زمان بوسه بر آسمان...

 

میلادش بر عاشقانش مبارک

  • وادی ایمن

میلاد امام رضا

نظرات  (۵)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
    نقد وجود داده به تاراج صد هوس
    نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
    عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
    لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
    کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
    "از کتیبه های اطراف حرم"


    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    ممنون زیبا بود
    عید شما هم مبارک
    سلام
    عید مبارک
    مردان شجاع فرصت می آفرینند ترسوها و ضعفا منتظر فرصت می نشینند ..
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از حضورتون
    به نکته خوبی اشاره کردید...
  • ی آنتی زایون
  • مرحوم شیخ صدوق ، طبرسى و دیگر بزرگان به نقل از ابراهیم بن عبّاس حکایت کنند:
    در طول مدّتى که در محضر مبارک امام علىّ بن موسى الرّضا علیه السلام بودم و در محافل و مجالس گوناگون ، همراه با آن حضرت شرکت داشتم ، هرگز ندیدم سخنى و مطلبى در مسائل دین و امور مختلف از آن حضرت سؤ ال شود؛ مگر آن که بهتر و شیواتر از همه پاسخ مى فرمود.
    و در همه علوم و فنون به طور کامل آگاه و آشنا بود؛ و نیز جوابى را که بیان مى نمود در حدّ عالى قانع کننده بود؛ و کسى را نیافتم که از او آشناتر باشد.
    همچنین ماءمون در هر فرصت مناسبى به شیوه هاى مختلفى ، سعى داشت تا آن حضرت را مورد سؤ ال و آزمایش قرار بدهد؛ ولى امام علیه السلام در هیچ موردى درمانده نگشت ؛ و بلکه در هر رابطه اى که از آن حضرت سؤ ال مى شد، به نحو صحیح و کامل پاسخ ، بیان مى فرمود.
    و معمولا مطالب و جواب سؤ ال هائى که حضرت بیان مى فرمود، برگرفته شده از آیات شریفه قرآن بود.
    آن حضرت قرآن را هر سه روز یک مرتبه ختم مى کرد؛ و مى فرمود:
    اگر بخواهم ، مى توانم قرآن را کمتر از این مدّت هم ختم کنم و تلاوت نمایم .
    ولیکن من به هر آیه اى از آیات شریفه قرآن که مرور مى کنم درباره آن تاءمّل مى کنم و مى اندیشم ، که پیرامون چه موضوعى مى باشد، در چه رابطه یا حادثه اى سخن به میان آورده است ؛ و در چه زمانى فرود آمده است .
    و هرگز بدون تدبّر و تاءمّل در آیات شریفه ، از آن ها ردّ نمى شوم ، به همین جهت است که مدّت سه روز طول مى کشد تا قرآن را تلاوت و ختم کنم.

    إعلام الورى طبرسى : ج 2، ص 63، عیون اءخبارالرّضا علیه السلام : ج 2، ص 180، ح 4، کشف الغمّة : ج 2، ص 316، بحار: ج 49، ص 90، ح 3.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون واقعاً زیبا بود
    سلام
      الهی مشهد.زیارت.
    پاسخ:
    با سلام
    الهی...
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • عاااااالی بود

    یارضا.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی