وادی ایمن

 

شنیدستم که در روز ازل آن خالق یکتا  

                                                              بگفتا: کز می وصلم لباب ساغری دارم

که می نوشد می وصلم که می پوید ره عشقم؟      

                                                             که می گوید که من در سر، عشق داوری دارم؟

تمام انبیاء زان می به قدر حوصله خوردند            

                                                            حسین بن علی گفتا: در این سودا سری دارم

ندا آمد دو دست بی گنه از تن جدا خواهم      

                                                            بگفتا: حضرت عباس، میر لشگری دارم

ندا آمد، جوانی بایدت، سرپاره از خنجر،        

                                                            بگفتا: هیجده ساله علی اکبری دارم

ندا آمد که طفلی را نشان تیر می خواهم          

                                                            بگفتا: بارلها شیرخواره اصغری دارم

ندا آمد که زلفی را به خون آغشته می خواهم      

                                                            بگفتا: بارلها زینب غمخواره ای دارم

ندا آمد که مطبخ را گلستان می کنی یا نه؟  

                                                           بگفتا: بارلها بهر آن مطبخ سری دارم

ندا آمد ز سیلی عارض گلنار می خواهم  

                                                          بگفتا: بارلها یک سه ساله دختری دارم...

 

دل نوشت: خدایا امروز چشمی اشک بار عنایت کن و حنجره ای پر از فریاد....

نظرات  (۱۳)

  • فاطمه مهدیخانی
  • سلام

    زیبابود..استفاده کردیم...خداقوت

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از حضور شما
    امید که حضرت حسین از ما بپیذرد...
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    عذاداری هات قبول .. ممنون بسیاررررررر زیبا بود
    پاسخ:
    سلام
    عزداری های شما هم مقبول انشاالله
    ممنون از لطف شما

    یازین العابدین

    ماراببخش که آنجا نبوده ایم

    ای امتداد زخمهای پهلوی مادرت

    پاسخ:
    یا زین العابدین...
    سلام

    در این ماه برای من حقیر دعا کنید لطفا
    پاسخ:
    حاجت روا انشاءالله
  • عـــطـش ...
  • صلی الله علیک یااباعبدالله ...
    پاسخ:
    صلی الله علیک یا ابا عبدالله...

  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم...
    زــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیبا بـــودـ ـ ـ ـ

    یا علی-التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عزاداری ها مقبول انشاءالله
    ممنون از حضور شما
    سلام علیکم
    عزاداریتان قبول باشه...
    وبلاگ خوبی دارید
    اگر موافقید با هم تبادل لینک کنیم
    یاعلی

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از لطف شما
    خدمت می رسم
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    و قلبی مطمئن
    و قدرتی برای عمل ..
    پاسخ:
    انشاءالله
    زیارت تون هم قبول انشاءالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دست شما درد نکنه بانو
    پاسخ:
    سر شما درد نکنه مهندس

    مانده‌ام این چند قطره اشک، چقدر وزن دارند،
    که بعد ریختن‌شان، این قدر سبک می‌شوم.
    یا خالق العبرات

    پاسخ:
    ...
  • رنگ خدایے . . .
  • فروش استثنایی دیش ماهواره . . . 

    فروش فوق العاده و استثنایی دیش ماھواره

    با قیمت ھاے کاملًا متفاوت و ارزان

    پاسخ:
    با سلام
    خدمت می رسم...

  • ... حسینی ...
  • کبوتر هم که باشی
    گاهی
    دود شهر
    پرو بالت را سیاه می کند
    به یک هوای پاک نیاز داری
    چیزی شبیه
    هوای حرم...
    پاسخ:
    هوای حرم... هوای حسین...
  • امیر احسان اظهری
  • با پوستر جدیدی دیگر بروزم
    یا مهدی
    پاسخ:
    خدمت میرسم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی